رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فرداد طب بوده است و فرداد طب در این راستا می‏‌کوشد الی هر سفارش در شرایط مطلوب و باره انتظار به دست مشتری برسد. با هستی این شدنی است مشتریان ارجمند پس از خرید، با مسایلی مقابل شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات بعد از فروش در نظر گرفته شده است. با پروا به فراخ شدن گروه‌های کالای ارایه شده در وب‌سایت فرداد طب، کلیه محصولاتی که باید از عقیده فیزیکی تندرست به دست مصرف کننده برسند ( مثل کالاهای گروه‌ ساز و برگ پزشکی و یاری رسانی و نجات) حائز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 3 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. در ضمن اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف فرداد طب همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 3 روز ضمانت جایگزینی نیستند. برای دیگر محصولاتی که بیچارگی به مهلت تست دارند، فرداد طب 3 روز فرصت برای مراجعت درنظر گرفته است.

لطفاً متوجه باشید

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند سی پپ، ونتیلاتور و نظیر آن) فقط باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این هدف با کمپانی مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

– در چهره خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی‌شدن سبد، از عقیده قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به انگیزه ها انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا هستی ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف تباه خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن هستی ندارد.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 3 روز ضمانت مراجعت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

در صورتی که با بازگشت کالا موافقت شده باشد:

– خرده و یا ایراد فنی باید بیشینه لغایت 3 روز بعد از اخذ کالا، به فرداد طب اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات الی پسین 3 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از بعید ریختن آن جداً خودداری شود.
– به کارگیری این سرویس فقط در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فرداد طب بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نگارش توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان به کارگیری ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مشابه آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در پرتو کاربرد تباه کاربر از کالا برپایی شود، را شامل نمی‏‏‌شود. بهره‌گیری تباه بعد از تحویل کالا مواردی مثل ترابری و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، حفاظت و استفاده‌ی غیر و متفاوت با رهنمود سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا نما فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.

– اگر مغایرت، بدون به کارگیری کالا قابل نگریستن است، مشابه رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت آگاهی و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که شدنی است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک هستی مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی هستی دارد، امکان بررسی به تقاضا مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خویش خارج نشده باشد.
– چنانچه امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه فقط با اندکی سخن را باز کنید بسته‌بندی شدنی باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات حفاظت شود و از بعید ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس فقط در صورتی امکان‌پذیر است که در آغاز این سوژه بدست شرکت تجهیزات پزشکی فرداد طب تایید شده باشد و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خویش به فرداد طب بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر باره دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان به کارگیری ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، گزند دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید بیشینه طی 1 ساعت بعد از دریافت کالا، به کارشناسان فورش فرداد طب از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع دیتا شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات حفاظت شود و از دور ریختن آن جداً امتناع شود. استفاده از این سرویس فقط در صورتی امکان‌پذیر است که در ابتدا فرداد طب عودت کالا را بپذیرد و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فرداد طب بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نگارش توضیحات، آدرس یا هر باره دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت مراجعت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه پاراگراف (لاتین) 1: انصراف از خرید و تقاضا مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، اندکی سخن را باز کنید بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا بهره‌گیری نشده باشد.

توجه پاراگراف (لاتین) 2: حق واپسداد کالا بر اساس شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با قصد مصرف خریدار است و دربرگیرنده حق استرداد نمی‌شود).

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به کارشناسان فروش فرداد طب (شماره تلفن 66377912-021 ) اطلاع داده شود.
– اگر پس از گرفتن کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 3 ساعت، باید انصراف خود را به یکتا خدمات بعد از فروش آگاهی دهد.
– با استناد به “توجه پاراگراف (لاتین) 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات بعد از فروش، فقط در صورتی امکان‌پذیر است که کالا مفتوح نشده باشد، در شرایط اولیه خویش (پلمپ) باشد، متعلق به کاربرد نشده باشد، و به به اتفاق کل ملزومات و نمونه ها به اتفاق آن، ارسال شود. وانگهی اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به بیان است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا کاربرد شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی و وانگهی ابزارها مصرفی پزشکی نمی‌توانند بازپس دیتا شوند، از شمول این پاراگراف (لاتین) خارج هستند.
لطفاً پروا داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان به کارگیری این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در چهره انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اگر در اثر حمل و نقل، آفت دیدگی برپایی شده باشد.

– آسیب‏‏ دیدگی باید بیشینه طی 1 ساعت پس از گرفتن کالا، به کارشناسان فروش فرداد طب آگاهی دیتا شود.
– با پروا به بسته‌بندی ایمن و استاندارد کل مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های ترابری معتبر به برگزیدن کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر نوع پیشامد در اثناء حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فرداد طب فقط در چهره تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، زیان را جبران می‌‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات حفاظت شود و از بعید ریختن آن جداً خودداری شود. به کارگیری این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فرداد طب بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت مراجعت را از بین خواهد برد.
– کالای گزند دیده و کل ابزارها جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به به اتفاق صورت جلسه رسمی کمپانی حمل کننده و فاکتور به خدمات بعد از فروش فرداد طب ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل نگریستن باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌ اخذ مرسوله امتناع کند لغایت جهت رسیدگی و ارسال دوباره به فرداد طب بازگردانده شود.

توجه:
پس از رسیدگی کالاهای مرجوعی بدست کارشناسان خدمات بعد از فروش، در صورتی که کالا بیرون از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص دیتا شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در چهره استنکاف مشتری از تحویل کالای تندرست و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فرداد طب در یکتا خدمات بعد از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فرداد طب در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات ابزارها مصرفی پزشکی

– اطلاعات هر فرآورده ابزارها مصرفی پزشکی و بهداشتی در وب‌سایت فرداد طب، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از به کارگیری مواد مصرفی پزشکی و بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و گرفتن مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی کسان است و برای آن‌ها و فرداد طب مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین سدان مد مسئولیتی در قبال واقعیت اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

– درصورت عدم آگاهی، آگاهی و سستی مشتری در استفاده از ابزارها مصرفی پزشکی و بهداشتی و یا برپایی زیان نسبت به خویش یا محصول، همگی مسئولیت­‌های آن بر دوش مشتری است و فروشگاه فرداد طب در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

– فرداد طب نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های برآمده از کاربرد لوازم مصرفی پزشکی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. سپریدن پیگیری‌های لازم باید بدست مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش ابزارها شخصی و بهداشت، مراقبت و سنجش سلامت

– اطلاعات این محصولات صرفا برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از کارآزموده مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی کسان است و برای آن‌ها و فرداد طب مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

– فرداد طب مسئولیتی در قبال واقعیت اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با کمپانی تولیدکننده کالاست.

– درصورت عدم آگاهی، آگاهی و ضعف مشتری در به کارگیری این محصولات یا ایجاد زیان نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه فرداد طب در این باره هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

– فرداد طب نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های برآمده از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. اتمام پیگیری‌های لازم باید بدست مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) اتمام شود.

شرایط گارانتی

به منظور به کارگیری خدمات گارانتی، ارائه ضمانت‌نامه الزامی می‌باشد و ضمانت‌نامه تاریخ خرید یا مدت اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.

ضمانت فقط دربرگیرنده دستگاه اصلی بوده و دربرگیرنده سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و ابزارها مصرفی و دیگر متعلقات نمی شود.

انتقال دستگاه جهت به کارگیری خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خویش ارسال شود لغایت شامل خدمات گارانتی گردد.

گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است.

خریدار با اخذ کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ آغاز و مدت گارانتی درج شده و ملصق به هولوگرام می‌باشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی تندرست اخذ نموده است.

در درازا قرارداد گارانتی در صورتی که کالای معیوب دیگر فرآوری نشود، تصمیم پایانی بر عهده وارد کننده و یا تولید کننده کالا می باشد.

مسئولیت بسته‌بندی درست کالا اثناء ارسال بعهده فرستنده می‌باشد و پیشنهاد می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون ابزارها جانبی و ملحقات جهت ارسال بهره‌گیری گردد. بدیهی است صدمات برآمده از بسته‌بندی طاقت درست بعهده فرستنده می‌باشد.

موارد بیهودگی گارانتی

دستگاهی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا عدد سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد دربرگیرنده گارانتی نمی‌باشد.

ضمانت دستگاه، اندک به عیوب ناشی از ساخت بوده و دربرگیرنده ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به بهره‌گیری در پیرامون های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین صریح بودن دستگاه ،صدمات حین عمل, آفت دیدگی کانکتور و کابل و بهره‌گیری باطل از دستگاه و پیوستگی پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده باطل (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر بدست کسان غیر مجاز نمی‌باشد.

شرکت هیچ وجه مسئولیتی در قبال اطلاعات اندوخته شده در دستگاه ها قبل از اخذ و یا در مراحل تعمیر و تعویض ندارد. لذا رهنمود می شود همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خویش نسخه حامی تعبيه نمایید.

آسیب های برآمده از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، الی تاریخ قید شده در کارت گارانتی دربرگیرنده گارانتی می‌باشد.

جهت استفاده از ویژگی‌های خدمات بعد از فروش، نگهداری قبض خدمات، الزامیست؛ زیرا دارنده ی آن، صاحب کالا یا نماینده ی وی محسوب می‌شود.

بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس این دفتر است.

اشکالات ظاهری دستگاه از آنگونه خط و خش، شکستگی و تغییر رنگ بدنه در زمان تحویل با انسجام مشتری
ثبت می‌شود.

در سررسید تحویل دستگاه، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غیر این صورت هزینه تعمیرات بر پایه فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.

هر گونه تغییر در کارت گارانتی، و یا سریال مندرج روی دستگاه و یا تو آن، مایه بیهودگی گارانتی خواهد شد.

تعمیر و تغییر بدست کارشناسان کمپانی گارانتی کننده مایه بیهودگی گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.

در گارانتی، در صورتی که دستگاه زیان دیده قابل تعمیر باشد تعمیر گردیده و وگرنه بر اساس تشخیص کارشناس فنی شرکت گارانتی کننده دستگاه اقدام می شود.

ضمانت‌نامه های شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

۱. هرگونه بهره‌گیری ، نگهداری و کارکرد لغایت درست و بیرون تشکیل فرآورده از شکل عادی

۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر با تغییر بدست افراد غیر مجاز

۳. خرابی به علت به کارگیری هرگونه ابزارها جانبی و باتری غیر اصل و تأیید نشده از جانب شرکت

4. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت

5. نصب هر نوع نرم انگیزه ها و برنامه تأیید نشده توسط شرکت

مدارک باره نیاز جهت استفاده از گارانتی:

۱ – ریشه-بن-بیخ فاکتور خرید

۲ – ریشه-بن-بیخ کارت گارانتی

۳ – جعبه دستگاه

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان فروش فرداد طب تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان فروش فرداد طب جداً، پرهیز کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خویش به ‏خوبی بسته‌بندی شود و ابزارها جانبی و کل نمونه ها همراه همانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، پاراگراف (لاتین) و قطعات بسته‌بندی به به اتفاق کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب‌زدن یا نگارش توضیحات، آدرس یا هر باره دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت مراجعت را از بین خواهد برد. (در چهره لزوم، توضیحات خویش را پشت برگ خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از قبض پستی جاسازی و به آدرس services@fardadteb.ir ایمیل کنید.

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به تقاضا خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خویش را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.